Over ons

Schoonheidsspecialisten willen steeds meer en steeds intensievere behandelingen aanbieden. Consumenten eisen namelijk resultaat en direct zichtbare huidverbetering. Edith de Jong en haar team van The Anti-aging Company® Beauty2People B.V. ondersteunen sinds 2005 schoonheidsspecialisten met hightech apparatuur en huidverbeterende producten. Het motto van Beauty2People: “Als wij iets beloven, maken we het ook waar.” The Anti-aging Company® Beauty2People opereert vanuit Capelle aan den IJssel. Daar bevinden zich het kantoor, de trainingsruimte en een full service salon met twee cabines. The Anti-aging Company® Beauty2People wordt geleid door Edith de Jong. Edith is gediplomeerd schoonheidsspecialiste en heeft al 26 jaar ervaring in de cosmeticabranche. Ze werkte aanvankelijk in exclusieve parfumerieën, drogisterijen annex schoonheidssalons bij o.a. DA, Ici Paris en Pour Vous. Ze heeft ook ervaring in buitendienstfuncties. In 2005 startte ze met Beauty2People. Edith vindt persoonlijk contact erg belangrijk en zij is dan ook bijna dagelijks te bereiken binnen haar bedrijf.

Ondersteuning

The Anti-aging Company® Beauty2People vindt ondersteuning van schoonheidsspecialisten met promotiemateriaal, klantenfolders en gedegen uitleg heel belangrijk. Schoonheidsspecialisten zijn ondernemers! Verkoop mag geen ’sluitpost’ zijn in de salon. Daarom besteedt The Anti-aging Company® Beauty2People veel energie en tijd aan training en marketingadvies. HydroPeptide® heeft een consumentenwebsite die uitleg geeft over het nut van peptiden in anti-aging cosmetica: www.hydropeptide.nl. HydroPeptide® is ook te vinden op een eigen facebookpagina! Ook voor Emotion® is er een eigen consumenten website die uitleg geeft over het nut van biologische huidverzorging: www.emotion4you.nl. Emotion® is ook te vinden op een eigen facebookpagina.

The Anti-aging Company® Beauty2People is sinds 1 januari 2016 BTP lid

De BTP gaat zich op alle fronten meer profileren; intern richting leden, maar ook extern richting schoonheidsspecialisten en uiteindelijk in de toekomst richting de consument. Het nieuwe BTP-bestuur is er duidelijk in: “Onze organisatie heeft zich in het verleden vooral bezig gehouden om achter de schermen alles te regelen, maar binnen nu en vijf jaar staat er veel te gebeuren en gaan we onze zichtbaarheid vergroten.” De ambitie is om de schoonheidsspecialist te laten inzien dat de BTP een unieke organisatie is, waar je gegarandeerd goede apparatuur en producten koopt. Het bestuur van de BTP: “Ruim zestig leveranciers vallen onder deze BTP-paraplu en binnen nu en afzienbare tijd voldoen al deze leden aan de Europese opgelegde wettelijke regels en leveringsvoorwaarden. Het moet dan voor een schoonheidsspecialist ook geen vraag meer zijn waar hij of zij inkoopt. Een BTP-lid bewijst betrouwbaar te zijn, levert kwaliteit en continuïteit.”

The Anti-aging Company® Beauty2People partner van Cidesco

CIDESCO SEKTIE Nederland is onderdeel van de internationale non-profit beroepsvereniging CIDESCO International voor schoonheidsspecialisten. Het doel van CIDESCO International en CIDESCO Sectie Nederland is het wereldwijd bevorderen van de kwaliteit van de schoonheidsspecialist volgens internationale CIDESCO-norm, alsook de onderlinge saamhorigheid van haar leden. “De schoonheidsspecialist, die lid wordt van CIDESCO, is een gedreven professional. Veel aandacht wordt besteed aan behandelingen en specialisaties. Aan kennis over ingrediënten in producten en apparatuur worden zeer hoge eisen gesteld. Kortom een gedreven schoonheidsspecialist die vakkundig bezig is.” Sinds oktober 2017 is Beauty2People als leverancier partner geworden van Cidesco.

BTP-logo Cidesco-logo